Czy wiesz, że LinkedIn to nie Facebook?

Wbrew pozorom fundamentalna różnica między tymi dwiema platformami nie jest dla wszystkich do końca oczywista. Stąd bierze się wiele błędów podczas użytkowania każdej z nich. Nawet w ramach samego Facebooka nie zawsze potrafimy dobrze rozróżnić, co należy wrzucać na profil osobisty, a co na fanpage. Kiedy zaś do arsenału naszych narzędzi dokładamy konto na LinkedIn, […]

Strzeżmy się pułapki utopionych kosztów

W poprzednim tekście, w którym pisaliśmy o nadawaniu markom nazw, położyliśmy duży nacisk na konsekwencję i stałość w trzymaniu się raz podjętej decyzji. Tym razem chcielibyśmy sytuację nieco odwrócić i zaprosić Cię na wycieczkę z pogranicza biznesu i psychologii. Tak, psychologii, bo problem, nad którym zamierzamy się pochylić, właśnie w dużej mierze jej dotyczy. Może […]

Sztuka namingu, czyli nazwa, która sprzedaje

Chyba każdy zgodzi się, że jednym z kluczowych elementów marki – zarówno osobistej, jak i firmowej – jest dobra nazwa. Za odpowiednio wybraną nazwą może się kryć cała historia, filozofia czy wartości, jakie nam przyświecają. W przypadku działalności biznesowej nazwa to równie istotny filar wizerunku jak hasła reklamowe czy logo. A właśnie na tych trzech […]

Czy konsulting jest dla Ciebie?

Mimo iż pojęcie „konsulting” już dawno temu zadomowiło się w polskim języku biznesowym, wielu przedsiębiorców wciąż nas pyta, czym on właściwie jest i do czego może im się przydać. Niektórym kojarzy się z magicznymi sztuczkami lub złotymi radami, jak zarobić milion w miesiąc. Jednak jeszcze ciekawiej kwestia ta prezentuje się z punktu widzenia osób rozważających […]

Czym jest marka osobista i dlaczego warto ją budować?

W portfolio naszych usług ważne miejsce zajmuje kreowanie wizerunku w Internecie. Już w tej chwili służymy pomocą kilku osobom przy prowadzeniu ich kanałów w mediach społecznościowych. Bez takich działań dziś nie może się obejść żaden biznes. Ale równie ważne jak budowanie wizerunku firmy jest tworzenie marki osobistej człowieka. Być może nawet jest ważniejsze, bo tak […]