Piotr Konopka, nasz Chief Sales Officer odpowiadający za rozwój biznesu, po raz kolejny miał okazję być gościem podcastu, którego autorem jest Wiktor Doktór. Charytatywnie czy biznesowo – jak podejść do tematu niepełnosprawności i ESG? Razem nim w podcaście pojawiły się Agnieszka Fedor z kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak i Anna Latoszek z SAVENCIA / Mleczarnia […]
Wbrew pozorom fundamentalna różnica między tymi dwiema platformami nie jest dla wszystkich do końca oczywista. Stąd bierze się wiele błędów podczas użytkowania każdej z nich. Nawet w ramach samego Facebooka nie zawsze potrafimy dobrze rozróżnić, co należy wrzucać na profil osobisty, a co na fanpage. Kiedy zaś do arsenału naszych narzędzi dokładamy konto na LinkedIn, […]
W poprzednim tekście, w którym pisaliśmy o nadawaniu markom nazw, położyliśmy duży nacisk na konsekwencję i stałość w trzymaniu się raz podjętej decyzji. Tym razem chcielibyśmy sytuację nieco odwrócić i zaprosić Cię na wycieczkę z pogranicza biznesu i psychologii. Tak, psychologii, bo problem, nad którym zamierzamy się pochylić, właśnie w dużej mierze jej dotyczy. Może […]
Chyba każdy zgodzi się, że jednym z kluczowych elementów marki – zarówno osobistej, jak i firmowej – jest dobra nazwa. Za odpowiednio wybraną nazwą może się kryć cała historia, filozofia czy wartości, jakie nam przyświecają. W przypadku działalności biznesowej nazwa to równie istotny filar wizerunku jak hasła reklamowe czy logo. A właśnie na tych trzech […]
Mimo iż pojęcie „konsulting” już dawno temu zadomowiło się w polskim języku biznesowym, wielu przedsiębiorców wciąż nas pyta, czym on właściwie jest i do czego może im się przydać. Niektórym kojarzy się z magicznymi sztuczkami lub złotymi radami, jak zarobić milion w miesiąc. Jednak jeszcze ciekawiej kwestia ta prezentuje się z punktu widzenia osób rozważających […]